Õlapaeltega Lateks Waist Trainer korsett

49.00€

Õlapaeltega Waist Trainer korsett on mõeldud naistele, kes soovivad endale püstitatud eesmärke kiiresti täide viia. See korsett on tugevast/tihkest materjalist. Õlapaeltega Waist Trainer korsett toetab selga, hoiab rühi kauni, vormib taljet ja ei lase nälja tunnet ligi.

NB! Rinnahoidjad ei kuulu komplekti.

Suuruste tabel

SKU: ÕLWT

Kategooria:

  • Suurus

    Talje

    S 58-64cm
    M 64-71cm
    L 71-79cm
    XL 79-86cm
    XXL 86-94cm
    XXXL 94-102cm
    4XL 97-107cm
    5XL 104-116cm

    mõõdud

    Omadused

    • Kolm rida haake (korseti suuruse reguleerimiseks)
    • Elastsed toestused (ei survesta ega ärrita)
    • Tihedast materjalist korsett silub ja vormib figuuri
    • 30 cm pikkune kehaosa aitab ära peita all värvli juures olevad voldikesed
    • Õlapaelad hoiavad selja sirgena

    Kasulikus

    • Vähendab oluliselt seljavalusid
    • Aitab kaasa kaalu langusele
    • Vähendab näljatunnet
    • Parandab rühti ja keha hoiakut
    • Korrigeerib figuuri
    • Soodustab higistamist talje piirkonnas
    lateks waist trainer korsett trenn

    Millal kanda?

    Õlapaeltega Waist Trainer korsett on tugevast ja tihkest materjalist, mis tekitab termoeffekti ja ajab keha higistama, vähendades piha ümbermõõtu.
    Õlapaeltega Waist Traineri korsetti soovitame kanda päevasel ajal, mil istute või liigute ringi nii kodus, trenni tehes kui ka tööl olles.

    Mis on vahet Lateks Waist Trainer korsetil ja Õlapaeltega Waist trainer korsetil

    Nagu Lateks Waist Trainer korsett on ka Õlapaeltega Waist Trainer korsett samast materjalist. Erinevus seisneb õlapaelte osas. Õlapaelad pakuvad maksimaalselt tuge seljale leevendades pingeid ja hoides rühti sirgena.

    Kasutusjuhend

    1. Paaril esimesel päeval soovitame Waist Trainerit kanda 2-6 tundi (sõltub sellest, kui mugavalt te end tunnete)
    2. Vähehaaval lisage tund või kaks oma režiimile juurde, kuni olete võimeline Waist Trainerit kogu päeva kandma
    3. Tänu 3-le reale haakidele saate reguleerida korseti suurust (ja seda, kui tihkelt ta te keha ümber on).
    4. Kui tunnete, et Waist Trainer ei ole enam piisavalt tihkelt te keha ümber,siis vaja suuruse võrra väiksemat korsetti. Nii saate jätkata kaalulangetamist ja kehakoiaku parandamist

    Hooldus

    • Käsipesu
    • Kuivatada õhu käes

     

    Pea meeles – Waist Trainerit ei kanta igavesti. Traineri eesmärk on muuta harjumusi:

    1. Hakkaksid sööma väiksemaid portsjoneid toitu
    2. Püsti olles seisaksid õiges asendis (parandad kehahoiakut, väheneb seljavalu )
    3. Motivatsioon (annab motivatsiooni ja tuletab pidevalt eesmärki meelde)

    Ei soovita Waist Trainer korsetti kanda rasedatel, südamehaigetel, ega ka inimestel, kel vererõhuga probleeme.

    Õige suuruse valimine

    Waist Trainer korsetti ostes soovitame järgida mõõdutabelit. Ei soovita osta suurus väiksemat, kuna siis võib korseti materjal järgi anda ja rebeneda. Nii, et palun osta soovitatav suurus.

  • Lisainfo

    Suurus

    S, M, L, XL, XXL, XXXL, 4XL, 5XL