Õlapaeltega 6 haagireaga Waist Trainer korsett

45.00€

Õlapaeltega 6 haagireaga Waist Trainer korsett on mõeldud naistele, kes soovivad endale püstitatud eesmärke kiiresti täide viia. See korsett on tugevast hingavastmaterjalist. Õlapaeltega 6 haagireaga Waist Trainer korsett toetab selga, hoiab rühi kauni, vormib taljet ja ei lase nälja tunnet ligi.

NB! Rinnahoidjad ei kuulu komplekti.

SKU: ÕL6H

Kategooria:

  • Suurus

    Talje

    S 58-64cm
    M 64-71cm
    L 71-79cm
    XL 79-86cm
    XXL 86-94cm
    XXXL 94-102cm
    4XL 97-107cm
    5XL 104-116cm
    6XL 114-125cm

    mõõdud

    Omadused

    • Kuus rida haake (korseti suuruse reguleerimiseks)
    • Õlapaeltega (seljale ei teki nahavoldikest)
    • Hingav ja elastne materjal silub ja vormib figuuri
    • 34 cm pikkune kehaosa aitab ära peita all värvli juures olevad voldikesed
    • Õlapaelad aitavad hoida selja sirgena
    • Diskreetne riiete all

    Kasulikus

    • Vähendab oluliselt alaseljavalusid
    • Aitab kaasa kaalu langusele
    • Vähendab näljatunnet
    • Parandab rühti ja keha hoiakut
    • Korrigeerib figuuri
    • Vormib kõhu ja talje piirkonda
    must

    Millal kanda?

    Õlapaeltega Waist Traineri korsetti soovitame kanda päevasel ajal, mil istute või liigute ringi nii kodus, trenni tehes kui ka tööl olles.

    Mis on vahet Igapäeva Waist Trainer korsetil ja Õlapaeltega Waist trainer korsetil

    Igapäeva Waist Trainer on lühema kehaosaga (25cm). Õlapaeltega Waist Trainer pikema kehaosaga (34cm) pakkudes rohkem tuge ja rõhutades rinda. Mõlemad tooted elastsed, täiesti ohutud ning toode venib keha kuju järgi. Korsetid on siiski piisavalt tihked ja avaldavad survet kõhu piirkonnale, et saavutada soovitud tulemus.  Õlapaelad pakuvad maksimaalselt tuge seljale leevendades pingeid ja hoides rühti sirgena. Kanda võib iga päev.

    Kasutusjuhend

    1. Paaril esimesel päeval soovitame Waist Trainerit kanda 2-6 tundi (sõltub sellest, kui mugavalt te end tunnete)
    2. Vähehaaval lisage tund või kaks oma režiimile juurde, kuni olete võimeline Waist Trainerit kogu päeva kandma
    3. Tänu 6-le reale haakidele saate reguleerida korseti suurust (ja seda, kui tihkelt ta te keha ümber on).
    4. Kui tunnete, et Waist Trainer ei ole enam piisavalt tihkelt te keha ümber,siis vaja suuruse võrra väiksemat korsetti. Nii saate jätkata kaalulangetamist ja kehakoiaku parandamist

    Hooldus

    • Käsipesu
    • Kuivatada õhu käes

    Pea meeles – Waist Trainerit ei kanta igavesti. Traineri eesmärk on muuta harjumusi:

    1. Hakkaksid sööma väiksemaid portsjoneid toitu
    2. Püsti olles seisaksid õiges asendis (parandad kehahoiakut, väheneb seljavalu )
    3. Motivatsioon (annab motivatsiooni ja tuletab pidevalt eesmärki meelde)

    Ei soovita Waist Trainer korsetti kanda rasedatel, südamehaigetel, ega ka inimestel, kel vererõhuga probleeme.

    Õige suuruse valimine

    Waist Trainer korsetti ostes soovitame järgida mõõdutabelit. Ei soovita osta suurus väiksemat, kuna siis võib korseti materjal järgi anda ja rebeneda.

  • Lisainfo

    Suurus

    S, M, L, XL, XXL, XXXL, 4XL, 5XL, 6xl