Lateks Waist Trainer korsett (ihuvärvi)

49.00€

OMADUSED

3 rida reguleeritavaid haake
Kerge toed (ei ärrita) ja kõrgem kehaosa (30cm)
Elastne ja tihe materjal, mis silub ja vormib figuuri
Korrigeerib kõhu ja talje ümbermõõtu
Parandab keha hoiakut
Aitab kiiremini langetada kehakaalu

Vaata oma suurust

SKU: lwtk

Kategooria:

  • Kasulikus

    • Hoiab kõhu ja talje piirkonna tihke
    • Aitab kaasa kaalu langusele
    • Vähendab näljatunnet
    • Parandab rühti
    • Vähendab oluliselt seljavalusid

    Suurus

    Rind

    Talje

    Puus

    XS 77-81cm 54-58cm 82-86cm
    S 81-86cm 58-64cm 86-91cm
    M 86-94cm 64-71cm 91-99cm
    L 94-102cm 71-79cm 99-104cm
    XL 102-107cm 79-86cm 104-112cm
    XXL 107-114cm 86-94cm 112-120cm
    XXXL 114-122cm 94-102cm 120-127cm

    Millal kanda?

    Soovitame Waist Traineri korsetti kanda päevasel ajal, mil istute või liigute ringi. Seda saab kanda nii kodus, trenni tehes kui ka tööl olles.

    13658823_341089746279899_173522214_n

    Mis on vahet igapäeva – ja lateks Waist Trainer korsetil

    Igapäeva Waist Trainer korsett: on elastne, täiesti ohutu ja venib keha kuju järgi. Olles siiski piisavalt tihke ja avaldades survet kõhu piirkonnale, et saavutada soovitud tulemus. Kanda võib iga päev

    Lateks Waist Trainer korsett: on tugevam, paksem, toekam ja kõrgema kehaosaga. Lateks Waist Trainer korsetti soovitatakse rohkem M ja suurematele suurustele, kuna ta pakub rohkem tuge ning on tihkemalt ümber

    Kasutusjuhend

    1. Paaril esimesel päeval soovitame Waist Trainerit kanda 2-6 tundi (sõltub sellest, kui mugavalt te end tunnete)
    2. Vähehaaval lisage tund või kaks oma režiimile juurde, kuni olete võimeline Waist Trainerit kogu päeva kandma
    3. Tänu 3-le reale haakidele saate reguleerida korseti suurust (ja seda, kui tihkelt ta te keha ümber on).
    4. Kui tunnete, et Waist Trainer ei ole enam piisavalt tihkelt te keha ümber,siis vaja suuruse võrra väiksemat korsetti. Nii saate jätkata kaalulangetamist ja kehakoiaku parandamist

    Hooldus

    • Käsipesu
    • Kuivatada õhu käes

     

    Pea meeles – Waist Trainerit ei kanta igavesti. Traineri eesmärk on muuta harjumusi:

    1. Hakkaksid sööma väiksemaid portsjoneid toitu
    2. Püsti olles seisaksid õiges asendis (parandad kehahoiakut, väheneb seljavalu )
    3. Motivatsioon (annab motivatsiooni ja tuletab pidevalt eesmärki meelde)

    Ei soovita Waist Trainer korsetti kanda rasedatel, südamehaigetel, ega ka inimestel, kel vererõhuga probleeme.

    Õige suuruse valimine

    Waist Trainer korsetti ostes soovitame järgida mõõdutabelit. Ei soovita osta suurus väiksemat, kuna siis võib korseti materjal järgi anda ja rebeneda. Nii, et palun osta soovitatav suurus.

  • Lisainfo

    Suurus

    XS, S, M, L, XL, XXL, XXXL